Remote beheer

Remote beheer houdt in dat wij uw distributiesysteem, bijvoorbeeld de Makelaarsuite of Key2Datadistributie, op afstand beheren. Door middel van gerichte kwaliteitsoverzichten en beheerrapportages zijn wij in staat het beheer op een zeer efficiënte wijze uit te voeren. Dit ziet u direct terug in de kosten, de kwaliteit en de proactieve ondersteuning.

Kwaliteit van onze dienstverlening

Wij stellen hoge eisen aan de kennis van onze consultants. Door onze jarenlange ervaring met de Makelaarsuite & Key2Datadistributie kunnen we met recht zeggen dat we specialist zijn op het vakgebied gegevensuitwisseling. 

Wij gaan voor 100% als het gaat om:

  • kwaliteit van de basisgegevens;
  • uptime gegevensuitwisseling;
  • bereikbaarheid;
  • klanttevredenheid.

%

kwaliteit

%

uptime

%

bereikbaar

%

tevreden

{

Ik kan ze altijd bellen voor een vraag.

De consultants van Interlincq staan altijd voor ons klaar, ook in de avonden en de weekenden. Hun kennis is van onschatbare waarde en heeft ons meerdere keren geholpen om tijdens complexe situaties een oplossing te bieden. 

Inmiddels hebben we ook het beheer van Key2Datadistributie tijdelijk aan Interlincq uitbesteed. Wij zijn zeer tevreden over deze dienstverlening.

Marcel Tomasowa

Generiek beheer koppelingen, Gemeente Lelystad

Hoe werkt het

Afnemers moeten worden voorzien van de juiste gegevens. Op dagelijkse basis controleren wij of er zogenaamde foutmeldingen zijn die een mutatiestroom op een basisgegeven kunnen belemmeren. Het herstel hiervan is slechts het reactief beheer op de gegevensset. Wij gaan verder in het beheer. Door middel van uitgekiende rapportages weten wij ook de “verborgen” fouten in uw datadistributie-systeem te vinden. Deze hiaten worden hersteld en teruggekoppeld aan de afnemers, dit verstaan wij onder proactief beheer.

Bij upgrades en updates van het datadistributiesysteem wordt systeembeheer tijdig geïnformeerd. Functionele wijzigingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld en getoetst. Bugs en andere onvolkomenheden van het systeem worden door ons aangemeld bij de helpdesk van de leverancier. Uiteraard bewaken wij ook de afhandeling hiervan. Daarnaast volgen en nemen wij actief deel aan diverse fora over de werking van datadistributie-systemen.

Veelgestelde vragen

Is remote beheer duur?

Remote beheer houdt in dat wij uw distributiesysteem, bijvoorbeeld de Makelaarsuite of Key2Datadistributie, op afstand beheren. Door middel van gericht kwaliteitsoverzichten en beheerrapportages zijn wij in staat het beheer op een zeer efficiënte wijze uit te voeren. Dit ziet u direct terug in de lage kosten, de kwaliteit en de proactieve ondersteuning.

Hoe wordt de gegevensuitwisseling gecontroleerd?

Wij controleren dagelijks of binnengemeentelijke afnemers mutaties ontvangen waarop zij zijn geabonneerd. De werking van het berichtenverkeer kunnen wij meerdere keren per dag controleren zodat u niet na een langere periode erachter komt dat u wellicht mutaties mist.

Doen jullie ook systeemonderhoud?

Bij upgrades en updates van het datadistributiesysteem wordt systeembeheer tijdig geïnformeerd. Functionele wijzigingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld en getoetst. Bugs en andere onvolkomenheden van het systeem worden door ons aangemeld bij de helpdesk van de leverancier. Uiteraard bewaken wij ook de afhandeling hiervan. Daarnaast volgen en nemen wij actief deel aan diverse fora over de werking van datadistributiesystemen.

Hoe houden wij zelf een vinger aan de pols?

Periodiek ontvangt de gemeente, per applicatie, een rapportage met een overzicht van de fouten en gekoppelde gegevens. 

Wat is proactief gegevensbeheer?

 Afnemers moeten worden voorzien van de juiste gegevens. Op dagelijkse basis controleren wij of er zogenaamde foutmeldingen zijn die een mutatiestroom op een basisgegeven kunnen belemmeren. Het herstel hiervan is slechts het reactief beheer op de gegevensset. Wij gaan verder in het beheer. Door middel van uitgekiende rapportages weten wij ook de “verborgen” fouten in uw datadistributiesysteem te vinden. Deze hiaten worden hersteld en teruggekoppeld aan de afnemers, dit verstaan wij onder proactief beheer.

Hoe leggen wij de gemaakte afspraken vast?

Voor alle opdrachten kan een SLA / DVO worden afgesloten. Zo kunnen wij alle niveaus van dienstverlening voor u invullen. Van alleen dagelijks beheer tot een full service beheercontract waarmee uw beheerlast volledig door ons wordt overgenomen.

Wat is de Databrush?

De Databrush vereenvoudigd het beheer doordat alle inconsisties geautomatiseerd worden gedetecteerd. Dit scheelt ons een hoop werk. Dit merkt u direct in uw kosten.

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn?

Als u geïnteresseerd bent in onze producten of dienstverlening, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Interlincq

Prinsenhof 4
3762 TB  Soest
085 1308468
info@interlincq.nl

Volg ons