Projectleiders

Interlincq beschikt over een uitgebreid team van projectleiders.

Naast de nodige theoretische bagage (denk bijvoorbeeld aan de PRINCE2-methodiek) nemen zij een grote hoeveelheid deskundigheid en ervaring mee. Zij hebben aan beide kanten van de tafel gezeten en zijn daardoor zeer goed bekend met de behoeften van u als klant maar ook van de aandachtspunten bij uw (software-)leverancier.

Hieronder een kort overzicht van de projecten die onze projectleiders onder meer hebben uitgevoerd.

  • Implementatie basisregistraties BAG, WOZ, BRK en Handelsregister.
  • Implementatie nieuw datadistributiesysteem, ook bij herindelingen.
  • Implementatie zaaksystemen en zaakgericht werken.
  • Migratietrajecten BAG-applicaties en Key2Datadistributie en Makelaar Gegevens.

Heeft u of uw organisatie behoefte aan een ervaren projectleider? Schroom dan niet maar vraag vrijblijvend informatie bij ons op.

{

Ze zijn gewoon goed!

Wij zijn zeer te spreken over de kennis en kunde van de consultants van Interlincq.

Aniel Toelsie

DBA, Gemeente Woerden

{

Goede kwaliteit voor een redelijk prijs.

De consultants van Interlincq leveren altijd goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Daarnaast kijken ze altijd verder dan puur en alleen de opdracht, waardoor er geen vervelende neveneffecten optreden die je zelf nog niet had bedacht. Dit zonder dat dit gelijk als extra inzet wordt gezien waar extra voor betaald moet worden. Daarnaast zijn ze altijd snel te benaderen en worden problemen snel opgepakt en opgelost. Deze eigenschappen zorgen ervoor dat ik altijd graag met mensen van Interlincq in zee ga.

Willem Kamp

beheerder datadistributiesysteem / kwaliteitsfunctionaris, Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn?

Als u geïnteresseerd bent in onze producten of dienstverlening, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Interlincq

Prinsenhof 4
3762 TB  Soest
085 1308468
info@interlincq.nl

Volg ons