BAG Specialist

Interlincq beschikt over een team aan BAG Specialisten.

Heeft uw organisatie behoefte aan (tijdelijke) ondersteuning bij het beheren of verbeteren van de BAG-registratie? Interlincq heeft hiervoor de geschikte kandidaten. 

Sinds 2007 levert Interlincq al BAG-experts, u weet wel bij de toenmalige BAG-inspecties. Momenteel zijn we volop in ontwikkeling met bijvoorbeeld BAG 2.0 en vernieuwen onze specialisten met de BAG mee. Daarom treft u bij ons alleen de beste projectleiders, BAG-adviseurs, BAG-beheerders en data-entry medewerkers.  

Concreet helpen wij u op de volgende manieren: 

  • Het oplossen van achterstanden in uw registratie. Door diverse oorzaken kan het voorkomen dat uw registratie achterstanden heeft opgelopen. Wij kunnen u hierin helpen door het tijdelijk leveren van BAG beheerders. 
  • Nakijken en verbeteren van BAG gegevens. Heeft u geconstateerd dat u met onjuiste data werkt en wilt u nu eindelijk dat alles op orde komt. Onze BAG beheerders zorgen ervoor dat de kwaliteit van uw BAG gegevens naar hoger niveau worden gebracht. 
  • Geheel uitbesteden van uw BAG registratie. Ook dit is een dienst die wij voor u kunnen uitvoeren. Wij hebben voldoende capaciteit om uw werkzaamheden voor een korte of lange termijn op te vangen. 
  • Koppelingen initiëren en optimaliseren van BAG-BGT, BAG-BRP en BAG-WOZ 
    Regelmatig krijgen wij het verzoek om diverse BAG koppelingen door te lichten. Doordat wij op detailniveau kennis hebben van alle toepassingen waar BAG gegevens worden opgeslagen zijn wij in staat om deze te controleren op volledigheid en juistheid. 
  • Optimalisatie koppeling BAG en BAG LV t.b.v. overgang naar BAG 2.0. 
  • Voorbereiden gemeente op registratie o.b.v. BAG 2.0 (nieuwe brondocumenten/processenhandboek/etc). Heeft u een aangepast processenhandboek nodig? Neem dan contact met ons op. Het is onnodig om zelf het wiel uit te vinden als wij relatief eenvoudig een aanpassing kunnen doorvoeren. 
  • Procesverbetering en herschrijven van het handboek. Wilt u dat een onafhankelijke partij uw handboek doorlicht, dan kunt u dat door onze BAG expert laten uitvoeren. 
  • Brondocumenten gemeente aanpassen. 
  • Regulier BAG-beheer 2.0. Onze BAG beheerders zijn helemaal up to date. Ook werken onze BAG beheerders vaak samen met belastingsamenwerkingen zoals BghU. Onze mederwerkers werken altijd ketengericht. 
  • Data-entry werkzaamheden. Elke invoer moet kloppen omdat de keten van gegevensuitwisseling gevoelig is voor het terugdraaien of herstellen van mutaties wilt u dat gegevens in een keer goed worden ingevoerd. 
    Heeft u bulk invoer werkzaamheden, neemt u dan ook contact met ons op. Wij hebben ervaring om grote gegevensverzamelingen bij te werken en deze indien van toepassing te synchroniseren met de landelijke voorziening BAG. 
  • Opleiding BAG (inclusief BAG 2.0). Afhankelijk van de behoefte kunnen we BAG opleidingen op maat aanbieden. Niet alleen aan aankomende BAG beheerders maar denkt u ook bijvoorbeeld aan medewerkers van afnemende afdelingen zoals Burgerzaken en Belastingen. Na een cursus “De BAG in 1 dag” hebben uw collega’s meer inzicht gekregen in de samenhang van hun eigen registratie in relatie tot de BAG. Dit levert vaak een positieve wisselwerking naar de afdelingen onderling op. Afdelingen zien na een cursus het belang in van een sluitende registratie. 
    Niet alleen gemeenten en andere lokale overheden hebben belang bij een BAG cursus. Wij leveren ook cursussen aan commerciële bedrijven. Denk hierbij aan bedrijven die veel te maken hebben met vastgoed en de exploitatie hiervan. 
    Onze BAG opleidingen bieden we in diverse vormen aan. Dit kan klassikaal of via een 1 op 1 coaching traject.  

 

 

{

Interlincq reageert snel op vragen

Met enige regelmaat huren wij Interlincq in om ons te ondersteunen bij het beheren van de Basisregistraties van de gemeente Amersfoort. Medewerkers van Interlincq kunnen snel ingezet worden omdat ze beschikken over diepgaande kennis van de processen omtrent de Basisregistraties. Ook hebben de medewerkers ruime kennis van de applicaties in de keten van de Basisregistraties. De medewerkers zijn open en toegankelijk en prettig in de omgang. De dienstverlening van Interlincq voldoet aan de wensen van de gemeente Amersfoort.
Els van Daalen

IT-specialist, Gemeente Amersfoort

Waar kunnen wij u mee van dienst zijn?

Als u geïnteresseerd bent in onze producten of dienstverlening, neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Interlincq

Prinsenhof 4
3762 TB  Soest
085 1308468
info@interlincq.nl

Volg ons